ZeyHus33 Kızlar 31 hafta 3 günlügüm oturuyorm veya yatıyorm kalktm zaman kalcama kengi diyorlar galiba kengi giriyor ve topallıya topallıya yürüyorum agrıyor neden olur sizce bu aralar cok oluyor
Leyla56341 ZeyHus33 malesef benimde iki gündür aynısını yaşıyorum 31 haftaya girdik çok şükür ki ama aşırı kötü ağrıyo yatakta dönmekte zorlanıyorum hatta umarım tez zamanda geçer 🙁
cipiti ZeyHus33 haftamız günümüz ağrımız bile aynı 😬😬 magnezyum kullanıyorum osteocare ama onun dışında bitane daha yazdı doktorum yarın alıp kullanmaya başlayacağım o azaltır diye düşünüyorum 🙏🙏
YaseminBatrk Bende de uzunn süre aynı yerde uzanayım oturayım kalkınca ayağım sekiyor bizde bugün tam 31 olduk hamd olsun .
NlyY Benimde öyle canım 20. Haftadan sonra başladı magnezyum kullandığın zaman hafifliyor ama geçmiyor şu an 37. Haftadayım ağırlaştıkça şiddetleniyor. Tek duam inşallah doğumdan sonra geçer 🙏🏻
Fatem Kizlar bende 31+3üm. Bugün sürekli adet ağrısı gibi agrim var. Boyle bi durumu yasayan varmi acaba