irorkay Kızlar 11.haftadayım. sarı akıntım var ve kaşıntı da eklendi buna. Doktorumu aradım. Önce bir akıntının durumuna bakalım geldiğinde, sonra ilaç gerektirecek bir şey ise verelim dedi. Nasıl olacak alttan muayene mi yapacak yoksa örnek mi alacak?
1pearl Akıntın çamaşırında kalınca mı kaşıntı yapıyo muhtemelen alttan bakar temiz git mantar varmı yokmu diye
irorkay Senemunlu nil_-32 1pearl peki zararlı değil mi ya alttan alması bakması gebeyken :( ay aklımda deli sorular 🤣
nil_-32 Örnek alması içinde alttan bakacak mecbur 😂 siz temkinli gidin büyük ihtimal mantar olmuşsunuz geçmeyen dert 6 aydır çekiyorum
Senemunlu irorkay suruntu aliyor bir cubukla . Ama zarari yok birsey varsada net gozukuyor gebelikte onuda ayri cevapliyim:)
irorkay 1pearl öyle mi? Sanırım kulak pamuğu giib bir şry ile alır değil mi akıntı için? İlla vajinal ultrason yapmasına gerek yok herhalde
1pearl irorkay yok yok ultrason bakmıyo görüntüden anlıyo o zaten sen çamaşırını sürekli kuru tut hiç ıslak kalma o kaşıntıyı tetikliyo
irorkay Happylif3 1pearl öyle mi bilmediğim için sordum :( smear gibi bir şry alacak o zaman hemen. Kafasına göre yazmak istemedi krem vs bakalım sonra yazalım dedi
irorkay Happylif3 bilmiyorum işte kuzum doktorun dediği akıntının durumuna bakalım eğer ilaç gerektirecek düzeyde ise yazalım dedi. Ne yapacağını bne de bilmiyorum 🤣
irorkay Senemunlu teşekkür ederim. Bakmadan ilaç ya da krem vermemesi daha iyi bence. Bakıp öyle karar verecekmiş