Merhaba hanımlar benim regl günlerim 26-27-28 günde bir olurum. Kasım ayında bi 6 günlük gecikme yasadim 33. günde oldum. Aralık ayında ise 26. günde oldum. Bu ay pazartesi günü olmam gerekirdi olmadım persembe günü kan tahlili verdim 0.01 çıktı bugün 7. Günüm hala olmadım tekrar test vermeli miyim sizce ?