deletedmom255 bende senin haftalarında aynı şekildeydim en son idrarda açlık çıkınca doktor yatış verdi cıkarkende zofran yazdı aynen yarım kullanıyordum ama en son evresine kadar kullanmıyordum, dediğin gibi anında kesiyordu ama bi yamdan da vicdan azabı oluyor ağır bi ilaç cünkü o yüzden daralmadıkca kullanmadım