Selam herkese, önümüzde ki ay mikroçipli aşılama olacağım çok endişe ediyorum aşırı korkularım var stres yaparsam tutmaz mı yada tutmama ihtimalli var mı bilemiyorum gideceğim hastanede bu şekilde bebek sahibi olan çok hasta var bende onların arasında olur muyum diye sürekli düşünüyorum. Aşamaları nasıl anestezi ile mi oluyor süreç nasıl ilerler bilenler yaptıranlar varsa bana anlatabilir mi vakti geldikçe evlere sığamıyorum çok kafaya taktım yardımcı olur musunuz ?? Çevremdeki herkes fazla üzerine düştüğümü söylüyor ama insanın elinde değil .