Seydasahin Ben doğum yapalı 54 gün oldu hala kanamam var sizce normal mi veya anormali mi doktora gözükmeli miyim 40 gün dolduktan sonra kanamam çok olmaya başladı ondan önce kahverengi lekeydi şimdi normal kanama şeklinde
tazegebee Seydasahin valla canım doğum yapmadim ama en yoğun kanamali anneler bile 40a kadar temizleniyor diye biliyorum. bide gun geçtikte artmasi degil azalmasi lazım. kesinlikle görüş doktorunla. bu kadar bekledigin kabahat.
Serapveminikleri Seydasahin 40 günden sonra eğer direk kanama gelmişse adet olabilir ama eğer hiç durmadan artmissa Dr görünmen daha iui olacak
2miniginannesi Seydasahin canım bence görünmelisin benim ilk hamileliğimde 55 veya 60 gün sürdü ama hep leke şeklindeydi doktora gittim rahim hala toparlanmamış dedi ilaç kullandım bence sende bir doktora görünmelisin
Babyy1S Seydasahin 33 gun oldu dogum yapalı benm ki de hala bitmedi arkadasima sordum onda 55 gün surmus suan bebegi 4 aylik hala adet olmadim dedi
Seydasahin Serapveminikleri şöyle söyleyim Doğumdan sonra 15 gün kanamam oldu sonra durdu kahverengi leke şeklindeydi sonra 40ıma bir hafta demeden başladı kanamam yani yaklaşık 15-20 gündür yoğun kanamam var
Serapveminikleri Seydasahin yani zaten 40 gün her gün kan gelmiyor cnm düşün 1 hafta tam kan 1 gün leke diğer gün hiç birşey gibi değişik oluyor 😂benim mesela 38 mi ne adet oldum 7 gün sürdü sonra bitti ama ben 40 kontrolüne gittim bazen parça falan kalabiliyor ondna dolayı gitsen bence daha iyi olur için rahat eder hiç degilse
Kardelen_nm Seydasahin benim de 53 gün olmuştu şuan yoğunsa adet kanamasıdır Benimde hemen lohusa kanamam bittiğiniz ardından adet olmuştum sizde öyledir merak etmeyin 2 3 güne biter