Oznur_08 bende Buhara’da Bünyamin beye gidiyorum devlet Hastanesi modunda çalışıyorlar 10 dk da güle güle modu ,ankaradan gelmiş biri olarak hizmetleri çok yetersiz ,personel bilgisiz ,Atakan hocaya fetal eko için yönlendirdi o hastanede çok kalabalık