Baştan beri mobilya mobilya diye tutturuyordum çok şıklar ve güzeller ama kullanışlı değiller ne yazıkki hantallar etrafımda kullanan çok kullanışa göre kimisi memnun kimisi değil ben park yatak aldım kurduk odayı temizlemesi bile rahat ordan oraya kolaylıkla çekiyorum oda değiştiriyorum bizim ev sıcak mesela yazın başka odaya geçeceğiz kolaylık sağlıyor doğrusu ama mobilya almadım diye pişman olmadım