Hanımlar merhabaaa, 21+3 günlük hamileyim fakat hala bebeğimi çok net hissetmiyorum çok çok nadir pıt pıt hissedersem hissediyorum o da geceleri, bazen de midemin biraz altında titreşim gibi bişey hissediyorum o da mı bebek hareketi acaba? Gebeliğimin başından itibaren ne bulantı ne tiksintim olmadığı için iştahım çok açıktı çok yedim 10 kilo aldım çok kilo aldığım için hissetmiyor olabilir miyim?