Damla1409 Kızlar merhaba 6+1 hamileyim fakat sol disim şisti agrim vs yok ama hissediyorum agriycak . Az kaldî hafif hafif başladı. 6+1 de diş yaptırılabilir mi doktor la mı konuşmam lazim yoksa aranızda yaptiran oldu mu ne dersiniz? Teşekkürler şimdiden 🥰
Huriyeolgn Damla1409 ilk ve son trimesterde dis tedavısı onerılmıyor canım ama ne yapabılırsın doktorunla goruş ben dogumu beklıyorum malesef
Ebruklfgul Damla1409 ben yaptırmıştım diş çekimi kanal tedavisi. Doktorum kalp atımını duymadım henüz hemen yaptır demişti ve çelik yelek giyip film çektirip yaptırmıştım. Doktorunuza danışın bence.