Plaentamda oluşma kanaamadan dolayı 20gümdür yatıyorum tam geçti derken yeniden oldu ama bu sefer kanama alanı görülmedi doktorbiyerden sızıyor demekki dedi 16haftalıgım ne aman düzelir geçer Hersek bide plasenta rahmin ön duvarında dedi ama ondan dolayı kanama okuyor demedi kaç haftaya geçer psikolojim bozuldu