Çok sağolun hepiniz insallah sağlıkla doğar bebekleriniz🤲🤲🤲 üzülmemeye calısıyorum bebek hissetmesin diye ama benı ne beklıyor bilmediğim için zaten ilk gebelıgımdı tecrübesizim ailemden de kimse yok yanıma gelecek .. çok saçma bi düşünce biliyorum ama sanki öyle doğmasının sebebı benmısım gibi benım yeterzliğimden mi oldu diye bi his var içimde😔