Arkadaşlar selam.
Sabah aniden mide bulantısı gelişti.
Günlerdir vardi zaten normal karşılıyordum.
Ancak bu sabah baya siddetli bir bulanti geldi kusma yaşadım sonrasında da ishal başladı karnimda sanci da var.
Bu düşük belirtisi midir?
Düşükle alakasi olabilir mi
Yoksa normal gebelik belirtileri mi yaşıyorum, üstüme falan da olabilir mi..