hngsrpg Henüz kullanamadım ikinci bebeğim için almama rağmen sadece birkaç kez 15 aylık kızımı oturttum içine sevdi, çok güzel bir araba diğer traveller gibi ağır ve hantal değil bir arabada olması gereken bütün özellikleri taşıyor. Sadece ouset ve normal bebek arabası kısmını takıp çıkarırken biraz güç gerektiriyor. Bebeğimin de seveceğini düşünüyorum. Joie litetrax 4 de çok güzel çok sağlam bir araba ama çift yönlü olmaması beni zorladı. Limayı tavsiye ederim sadece biraz fiyatı yüksek indirim takip edin. Hepsiburadada güzel indirimler oluyor. 4 bin küsurlük arabayı 2715 tl ye aldım.