Tam olarak karar veremedim. Yardımcı olursanız çok iyi olur 🌼
Doğumum mayıs ortası
Hastanede doğumdan sonra ve belki de mevlütte giyicem.
Renk konusunda karar veremedim. Beyaz ve kırmızı arasında kaldım. Mavi, pembe vs istemiyorum
Birde bedeni nasıl olması şuan ki bedenime göre mi yoksa bir beden büyük mü almalıyım?