prensesim35 Kızlar daha 37+1 haftalığım çok şükür her şey yolunda şimdiden bu postu açayımda çok beklemiyim dedim 😂 sizde durum ne doğum gerçekleşsin die neler yapıyorsunuz tecrübeli anneler bilgilerinize ihtiyacım var😍
Limonlimon prensesim35 ayy peki yürüyüş squat falan yapıyor musun hiç ?? hadi bakalım tutsun totemin inşallah 🙏🙏😄😄
Ebruakcetin prensesim35 37+3 teyim dün çatı muayenesi oldum 3 buçuk kiloyu geçmezse bebeğim normal olabilirmiş sonrası riskiymiş çatımdan dolayı. Hem biran önce acilmam olsun diye hemde bebişim 3 buçuğu geçmesin diye yapmadigim yok 😅anne karnında diyete başladı oğluşum 🤭
prensesim35 Kocafksbl ay Allah bi avazda yavruna kavuşmayı nasip etsin bn o kadar beklemek istemiyom yaa
Rumene 40+3 bende bekliyorum bu gecede gelmezse doktorum yarın ilaçla doğumu başlatacak doğuramıyoruuum 😃
prensesim35 Ebruakcetin kıyamam ya bnm ikinci gebeliğim herşey doğal olsun istiom suni olmasın istiom
Rumene prensesim35 bende öyle istedim de olmuyor 3 cm açıklığım olmuş alttan ilaç verdiler yatışım yapıldı dua eder dua beklerim
Ebruakcetin prensesim35 inşallah gönlüne göre olur🤗 benim daha ilk ama aynı şekilde doğal olsun diye dua ediyorum hayırlısı olsun inşallah 🤲
prensesim35 58Vildan inş kısa zamanda sağlıklı bi şekilde kucağına alırsın canım valla kendimi o hafta da düşünemiom şimdi bile zor