Ben 38+2 haftalığım bu zamana kadar her ay düzenli kontrollerime gidiyordum son birkaç gündür sağ tarafımda bi ağrı vardı dün yine kontrole gittim muayene sırasında ağrın falan varmı diye sordu ben sağ tarafımı gösterdim oraya da ultrasonda baktı karaciğerimde kist olduğunu söyledi araştırma hastanesine gönderdi bu zamana kadar hep normal doğum olucak diye beklerken ıkınma sancı anında kist patlayabilirmiş araştırma hastanesi sezeryan gün bile vermedi😔😔😔daha doğuma zamanın var kanaman olursa suyun gelirse öyle gel sezeryana alıcaz dedi