begummm26 Sabah kahverengi lekelenmem oldu doktoruma mesaj attım kırmızı değilse korkma dedi yine de hastaneye geldik acil doktoru kendi doktorumla görüştü progestan iğne yapılacak şimdi. Yaşayan var mı çok korkuyorum çok stresliyim🥺😥
Busra3509 begummm26 benden 17 hafta da 2 kere kan geldi. Rahım agzı kapalı dedi ilac falan vermedi. 🤔
begummm26 Busra3509 Hafta sonu olunca ultrason ya da vajinal muayene bakamıyorlarmış. Salı günü kendi dr muayene olcam inşallah bişey olmaz🥺