Bendede ritim bozukluğu çıktı daha önce ki hamilelikte yoktu şimdi çarpıntıyla başladı kardiyolojiye gittim holter takıldı temizdi 2.5 ay önce tekrar gittim bu sefer ritim bozukluğu olduğunu söyledi şimdilik ilaç kullanıyorum 50 mg belock 36+6 dayım hee birde panik atağım var 😂😂