Duyguekin1991 12 haftalık olduk çok şükür 🤲🏻Var mı aranızda 12 haftalık olanlar cinsiyeti ne zaman öğreniriz🥰
cicegim_geliyor Ben 17 nci haftamda ogrendim 10ncu haftamda erkege bezetti ama kizim olucak hayirlisiyla cok istedim bir paşam var birde prensesim geliyo darisi basiniza
MrvCgn Handan28 bana da ense olcumundeki doktor bacak arasindan kiza benzettim dedi 1 hadta sonra 16 olucam doktora gidicen Allah izin verirse net belli olur mu acaba?
Handan28 MrvCgn olur canım ben 17 inci haftamda kendi doktorum yüzde yüz kız dedi detaylı da da kız olduğunu öğrendim sağlıkla gelsin
MeryemAsln İkili tarama da erkeğe benziyor dedi doktorum. Sonra ki 2 kontrolümde de erkeğe benzetti Fakat makine netliğinden dolayı anlayamadı. Net konuşmadı. En son 17+6 da net bir şekilde söyledi çok şükür 😅 Oğlum olacak Allah’ın izniyle 🙈☺️
gamzosgamzos 13+6 da ogrendim kizim olacagini doktor kesin dedi hatra alisveriae bile baslayabilirsiniz dedi degismedi hic 13 aylik prensesim var cok şükür Rabbime