Bilge35 o zaman ben yapmayacağım 😄 o kadar doğum yapmışım sakin evde kalsın bebeğim yani uzun süreli misafir kabul edeceğimi bile sanmıyorum ilk zamanlar 😄 insanlarda anlayışsız çünkü her gelen bebeği kucağına almak isticek ellicek öpcek bilmem ne. Zor yani. yine de herkesin kendi tercihi tabii ki 🙂