Ey_ser ben açıkcası çok su içmedim ilk hamileliğimde de bunda da. zorlayamıyorum kendimi. en fazla 1,5 lt oluyordur, o da her gün değil. şükür bir sorun çıkmadı hiç ama bu örnek teşkil etmesin. sadece midenizi bulandıracak kadar zorlanıyorsanız içerken, kendinizi zorlamayın derim. ben iyi bir örnek değilim belki ama böyleleri de var diye yazmak istedim. hatta o kadar az içmeme rağmen, ilk doğum öncesi benden bir su geldi 🙈 hastaneyle ev 40 dk ve oraya ulaştıktan yarım saat sonrasına kadar hala suyum durmuyordu. siz de dediğim gibi bunun stresini yaşamayın tedbiri elden bırakmadan ve tabi hamilelik seyrinizi göz önüne alıp, doktorunuza danışarak ✌🏼