Merhabalar, henüz çok yeni anneyim 4+3 ağrılarım oluyor bazen hiç olmuyor bazen karsık ağrısı, bel ağrısı çok sık olmuyor ama karsık ağrım arada gelip gelip gidiyor. Bazıları düşük yapabilirsin dedi çok korktum. Progestan kullanıyorum. Yardımcı olur musunuz. Normal mi 😔