Ben sağlık ocağına imza verdim yaptırmadım.. Yaptırdıktan sonra yan etkileri çok çeken olmuş (ateşlenme, kolda uzun süre devam eden şişlik ve ağrı) evde yalnız olduğum için cesaret edemedim.. Tetanoz aşısının amacı, doğum sezeryan olursa ameliyat sırasında kullanılacak aletlerin pasından hastalık bulaşabileceği ihtimaliymiş. Ama şu anki hastanelerde buna ihtiyaç olmadığını düşünüp yaptırmadım..