yavrukom 12+1 bulantı bulantım hala devam ediyor geçen hafta kesildi sanmıştım tekrar başladı sizlerin ne durumda
Bugleemm yavrukom 36. Haftaya giricem halen devam ediyor koku ve şiddetli kusmalarım bitti ama bulantı ve mide yanması devam ediyor malesef 🤦🏻♀️
Mzgnormann yavrukom 19 haftalığım canım ben mide bulantısı devam ediyormuş 5 ci aya doğru azalıp biter doktorum öyle demişti
Gamzee26 yavrukom 18. Haftamda bitti bulantım ve o zamana kadar prilam kullandım, bırakmayı denemeye başladım ara ara kusmalar oldu ama tam olarak 18. Haftamda bitti. Şuan 33+1 im sabahları bulantım oluyo ama çok şükür kusma yok inşallah da olmaz
Butterfry Haftada bitti ama hala prilam kullanıyorum korkudan 🤗 cok zor biliyorum ama bi gün bir uyanacaksınız kendinizi iyi hissediyorsunuz 🥰 söylüyolardı inanması zor geliyordu ama bi anda bitiyor
Seref Hlyamrv57 inşallah başlamaz da 😅Beni de ara ara gün içinde bir de sabah uyandığımda hafif bulantılar yoklamaya başladı 🧘🏻♀️
yavrukom Bugleemm yaaa sizin çok uzun sürmüş inşallah son günlerinizi sağlıklı geçirirainiz az kalmış ☺️
Umutt22 yavrukom 12 haftamda bıçak gibi kesmişti hamdolsun gerçekten çok zordu bi yudum su içemiyordum 🥴🙂
TugbaZmn yavrukom 15 haftamda kesildi bulantılarım şuan 23 haftaya girdik 2 3gündür yine bulantım başladı birden tansiyon düşmesiyle bulantı aynı anda oluyor
TugbaZmn yavrukom normal kuzum mecbur çekicez zor çok iyi anlıyorum hele ben çalışıyorum birde iş yerindeyken birden koşa koşa lavaboya gidiyorum artık 🤔☺️