Bsmlh luthien bence pantolon gibi duran eşortman var onu alın ben çok rahat ettım malıda çok güzel bide boy kestırme derdın yok boy kılo söylüyorsun onlar yolluyor
Ftmm luthien pantolon degil de tayt alın cok rahat oluyor defacto ya lcw oluyor indirme girdiğinde cok uygun oluyor
E-v-A101 luthien ben iki tane aldım birini defakto dan diyeti LCWaikiki ikisi de çok güzel hiç hamile pantolonu gibi durmuyor Dışardan bakan normal kot sanıyor ayrıca bence hamile alt eşofman I da almalısın ben almadım diye çok pişman oldum evin. İçinde sorun olmaz dedim ama yok. Gerçekten çok lazım oluyor şalvar giyiyorum hep 💃son iki hafta kaldı o yüzden almıyorum yoksa. Hiç durmaz alırdım 😊
Nlgnbykl luthien ben de LCW dan iki hamile pantolonu aldım memnunum zaten çok dışarı çıkmıyorum işimi görüyor gayet rahat
Bittercikolata luthien LCW den 3 tane pantalon aldım farklı farklı tanesi 50 lira bence bu zamanın fiyatlarına göre gayet uygun fiyatı 🤗
Tugbahanim1 Lcwaikiki den iki hamile pantolonu iki de tayt al bütün hamileliği geçirirsin çok da güzel ürünleri 🙂
[silindi] luthien sedef hamile giyim vardı onun kumaş pantolonunu almıştım ikinciye de giyiyorum şimdi kaliteli çıktı ama şimdi ceşşt çoğalmıltır kumaşı tayt gibi likralı olanlar daha rahat olur tabi
Sevdalianne Lcw dan bi esofman alti aldım ev icinde cok rahat trendyoldan iki tayt aldim biri penye diğeri kışlık ici kürklü bi de lcw dan kot tulum aldim cok sevdim tulumumu tavsiye ederim
Melodyy luthien bende lcw den aldım göbeğim erken çıkmaya başlamıştı hala onu giyiyorum göbekten ayarlaniliyor ayriyetten de 2 tane eşofman altı aldım hamileler için dışarıda veya hastaneye giderken giymek için rahat olsun diye hala da kullanıyorum ilk gün ki gibiler bazen evde bike giyiyorum😀 bi kaç gün sonra lcw gene gidicem taytlara bakcam hoşuma giderse alcam baya rahat diyorlar
HandeZeynep luthien Ben lcw den aldığım pantolonla hamileliğimi bitirmiştim çok rahat oluyor gerçekten.Göbek kısmı kumaş alttan başlıyo göbeğin üstüne kadar.Çok rahat tavsiye ederim.
asyahumam Benim karnım daha büyümedi 11 haftalık ama sanki sıkıştırıyor gibi geldi pantolonlarim, o yüzden LC waikikiden aldım rahat bayağı. Dıştan belli olmuyor hiç