Armessemra ben kullandım ama karnımızın şişi inmediği için dikiş yerimize geliyor taktığimizda. Mini etek giymiş gibi yapıyordum dikiş yerine denk gelmesin diye yürüyemiyordum, yukarı çıkarınca dikiş korkusu oluyordu. Şort gibi giyilen varsa onu alın bence. Ben kırkım çıktıktan sonra taktım ona rağmen yinede dikişlerim atar diye kullanmadım korkumdan. Şort gibi giyilenlerden aldım onlar iyi oldu.