tazeanneeeeeeeeee Arkadaşlar biberonu ve emziği sıcak suda kaynatıyorum başka işlem yapılıyor mu kaynatıp kurumasını bekliyorum o kadar?
Yasemin301 tazeanneeeeeeeeee kaynatmayi onermiyorlar plastikse kanserojen uretiyor, biberon temiziyiciler var onlardan alin sicak suda yikayin sadece yeterli olur
Bluesge tazeanneeeeeeeeee üzerindeki talimatta 5 dk kaynatın yazıyor. Ben öyle yaptım. Bu tarz ürünlerin sıcaklık dayanımı var. Merak etmeyin bişey olmaz.
aezgi tazeanneeeeeeeeee biberon temizliycisiyle temizliyorum sonra bi kaba kaynar su koyuyorum öyle bekletiyorum ben
Yasemin301 Bluesge philips aventte mesela 5 dakika kaynar suda bekletin yaziyor kaynatin yazmiyor zararli cunku kaynatmak bekletmek ayri kaynatmak ayri