Btm571 sadece rahim ağzım yumuşasın diye fitil verildi, kendi sancimla doğurdum. Çok kolay olduğunu iddia edemem tabi ama zor da olmadı canım. Kendinizi kesinlikle korkutmayın. Sancınız olduğunda daha siddetlisine kendinizi hazırlayın böylece en zor olan anda bile pes etmezsiniz. Zaten artık dayanamam dediğiniz anda doğuruyorsunuz😅 harika bir şey yani oğlum biraz büyüsün kesinlikle normal doğum yapcam yine