Kızlar merhaba 10lu hastane çıkışı yaptırdım içerisinde alt üst takım ve tulum mevcut ilk hemşirelere alt üst takım iç zıbın çorap battaniye şapka eldiven şeklinde bohça yapıp vermeyi düşünüyorum ama altında sadece çorap ve alt olucak tek parça üşütür mü battaniye sarılı olsa bile sizler nasıl vericeksiniz tulumunu daha sonra giydirmeyi düşünüyorum kirlenmesin diye fotoğraf çekerken kullanıcam