Sinhur Sağlık ocağında ücretsiz verilen Demir ilacınımı kullanıyorsunuz yoksa kendiniz Farklı bir Demir ilacımı kullanıyorsunuz bayanlar 🤰🏻
Beste0636 Sinhur sağlık ocağı ücretsiz olanı başlattı 5 haftalıktım sonra 6 haftalıkken dahiliye gördü oroferon diye ilaç başlattı sabah akşam onu içiyorum
058elf Sinhur feramat kullanıyorum sağlıkocağına gidip yazdırıyorum bitince eczaneden alıyorum multivitaminle birlikte ikisi 12₺ ydi sanırım
Happylif3 Sinhur ben ücretli alıyordum. Aşı için sağlık ocağına gittiğimde devit-3 ve kan ilacını ücretsiz veriyoruz dediler. Şimdi onların verdiğine devam ediyorum
Ygmr76 Tugbaaelbr sağlık ocagı decavit vermiyor diyebiliyorum tabı her saglık ocagı bir degıl canım eskiden decavit veriyor larmış ucretsız
ZZeyynePP Sinhur ben demir folik asit birde B12 karışımı bir ilaç kullanıyorum iki kutu yazmış 20 TL verdim
[silindi] Sinhur sağlık ocagı bana sadece dvit veriyor demiri doktor yazıyor ama özel Bi ilaç degil uygun fiyatlı 10 lira fln olması lazım omega3 50den fazla mesela
archmom Sinhur doktorum yazdı bana canım gyno ferro sanol kullanıyorum . Sağlık ocağına sadece ilk hormon testi için sonrada 2 kez tetanoz için gittim . İlaç kontrol vs bu tip konulara girmiyorum .
Elifkyhn1993 Sinhur bn en basindan beri karisik kullaniyrum. Bnce en mantiklisi vokda yarari oluyor. Gyno ferro sanol. Demir+b12+folik asit karisimi 27tl