ElifKarata aç karnına gece 11 den sonra yemek yada içecek içme demişlerdi bana canım sadece su içebilirsin . İlk 50 ml ilk yükleme yaptılar onda gazoz gibi bir şeyi içtim içmeden önce kan aldılar içtikten 1 saat sonra da tekrar kan aldılar. Yüksek çıkınca 100 ml ilk yaptılar. Onda da yine içmeden önce kan aldılar sonrasında da saatte bir kan aldılar 2 kere (bazen 3 kere alıyorlar hastaneyle alakalı tamamen bu). Saatlik ölçüme göre de yüksek çıktı benim ki 100 ml. Öncesinde 3 günlük yapılması gerekenler yazan bi kağıt verdiler 3 gün sonunda yükleme yaptılar.