mlkkk kuzum doğru zaten başka bölümün doktoru olsa ben de aynısını yapardım ama 6 aylık oldu gebeliğim bu saatten sonra doktor değiştirmek de sıkıntı olur diye düşünüyorum bide virüs var der çıkar işin içinden. Ama bu şekilde devam ederse son ay sigorta yaptırıp özele gidip doğum yapacam psikolojim çok etkilendi çünkü