Beste0636 Ultrasona göre 6+5 im Sabah kalktığımda kahverengi lekelenmem oldu acile geldim boş serum taktılar ilaç iğne falan yapılmadı lekelenme devam ediyor ne yapabilirim 😞
NazMelis Beste0636 benim de o haftalarda olmuştu doktorum önlem amaçlı progestan başlatmıştı kırmızıya dönmediği sürece korkma demişti ama önlem almakta fayda var kanama alanı ihtimaline karşı. Telaş stres yapmayın ama bence kadın doğum doktoruna görünün mutlaka, hemen yarın gidemem diyorsanız da acildeki doktordan progestan isteyin. İnşallah sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi 🤲🏻
Nilasyamom Beste0636 kesinlikle doktoruna söyle ve düşük iğnesi yaptır. Kürtajımda kontrolden 2 hafta önde lekelenmem olmuştu acilde bişey yapmadılar bi iğne oldum. 2 hafta sonraki kontrolde kalbi durduğunu öğrenmiştim 😓 inşallah sizinki böyle olmaz sağlıkla gelirler
miniginannesi9 Bu haftalarda benim de kahverengi lekem gelmişti, yerleşme lekesi demişlerdi. Ama benim sadece bı iki lekeydi. Sürekli gelirse tekrar bı doktora gorunun
Beste0636 NazMelis insallah canım acil kadın doğuma yönlendirdi oda alttan ültrasonla baktı bebek göründü kalp atışı göründü kanama yok dedi yinede Progestan yazdı sağolsun
NazMelis Beste0636 oh çok şükür progestanı kullan yine de nolur nolmaz zaten hamilelik biraz ilerleyince rutin kontrollerinde risk görmezse bıraktırır doktorun ☺️
Beste0636 NazMelis insallah canım kullanmaya başladım, bugun normalde adet günüm acaba o yüzden mi böyle oldu ki çünkü suan da kırmızıya döndü damla damla 😞kese, bebek yerinde çok sağlıklı kalbi atıyor çevresinde kanama yok dedi ben bişey anlamadım bu işten
NazMelis Beste0636 olabilir doktor sıkıntı yok dediyse telaş stres yapma sonuçta kalp atışı duyulmuş bebek görülmüş çok şükür 🤲🏻 Ama bence devam ederse veya şiddetlenirse yarın kendi doktoruna görün kanama normal kabul edilmiyor genelde, işi sağlama almak en iyisi inşallah bir sıkıntı yoktur iyi düşün iyi olsun içini ferah tut 🤲🏻 Progestan da kullanıyorsun zaten bebeğin tutunmasını arttırıyor diye okumuştum inşallah sıkıca tutunsun minik kuş ❤️
Beste0636 NazMelis Allah razı olsun canım çok iyi geldin bana 🥰Rabbim bebişini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin işini gücünü rast getirsin 🤲🏻
ykbr Beste0636 yorumları okudum düşük yapıyorum yazmışsın çok üzüldüm ama hayırlısı herşeyin bunda da vardır bir hayr. Bende kimyasal gebelik atlattım doktor sağlıksız gebelik olunca vücut atıyor demişti ve tekrar hamilelik şansı artıyomuş bir dahaki ay hamile kaldım inşallah senin de olacak dua et canım 🤲
NazMelis Beste0636 çok üzüldüm söyleyecek pek bir şey yok vardır bunda da bir hayır benim de doktorum lekelenmem olduğunda yapılacak bir şey yok progestanı kullanıp beklicez bebek sağlıklıysa tutunur bir sıkıntı varsa vücut düşük yapıyor demişti belki hamileliğin devam etse bebekte büyük sıkıntılar çıkacaktı Allah bilir 🤲🏻 Ben de yorumlarda düşükten sonra çabuk hamile kaldıklarını okudum hep vücut hazırlanıyor sanırım. İnşallah sağlıkla yeniden olsun sağlıkla al kucağına 🤲🏻🤲🏻
Beste0636 Nilasyamom Kars’ta yaşıyorum iğne hastanede yokmuş eczanelerde bulamadılar bhcg iyice düşüyor kanamam devam ediyor 2 gün hastanede yatıracaklar bekleyip düşmezse kürtaj yapacaklar 😞
Nilasyamom Beste0636 çok geçmiş olsun. Allahım sabrını veriyor ben de 2 düşük yaptım. En güzel şekilde tekrar nasip edecek inşallah 🤲🍀
Beste0636 NazMelis insallah canım hayırlısı olsun dedik böyle oldu çok zor ama hersey Allahtan yapacak bişeyimiz yok Allah razı olsun