Mehraba, ben 11 haftalik hamileyim, kusma ve bulantarim tamamen azalmis durumda bu beni korkutuyor yoksa boylemi olmasi gerekiyor? Ve bana doktor utrojestan progestron yazdi vajina yolu ile kabul ediyorum, bir de spascupreel duz bagirsaga yazmis. bunlar bebegime bir zarar verirmi?cok endiseliyim lutfen yorum yapin😣