Alyasibel cok uzun hikaye. Bende tavsye uzerine gttim. Hamileligin en basnda yaplmasi gereken hic bi tahlil ve tetkikleri yaptirmadi. Her gittigimzde 1.5 - 2 dk ultrsonda bakip 2 dk da konusuyodu gonderiyodu. Hic biseyden bahsetmiyordu. Detayli incelemiyordu. Bebegi 3 boyutlu biz sormadan gostermedi bile. Bu sekilde ben 4 5 ay gecrdm. Taa ki baska doktora ve detayli ultrsona girene kdr. Bagrsaklarnda ve kalbnde skntlar goruldu. Sonuclari alip ziya cetin e goturdum. Ziya bey 1 hfta once anlasma yaptigi izmir genetik firmasndan fetal dna yaptr gel ddi. Gayet normal bir sekilde. Ama anormal olan kendisiydi. Cunku bebekte olan bu skntlari ziya bey in gormesi gerekiyomus. Yani sadece detayli ultrasonda gozuken bsey degl bu. Baska doktora gttik. 1 saat bizimle konstu. 40 dk bebegi ultrsonda inceledi. Ve plesantamda 4 5 kere kanama gecrdgmi bunlari doktorumun nasl frketmedgni sorguladi. Benden bir suru tahlil tetkik istedi bunca sure yaplmasi gerekenleri. Bakmak icn. Ama elimde bi tahlil yoktu cunku ziya cetin benden hic bsey istememsti yaptrmadi. Idrar yolu enfksynu gecrirken bana tahlilon temiz dedi gonderdi vs vs. Yani ilglenip incelemiyor bebegi. Körü körüne gidip gelmisiz onca ay. 2 dk ultrsonda bakmayla zaten bebekte olan skntlari kmse goremez. Yani sirf ucuz diye ve adi duyulmus diye insanlar gidiyo ama kesnlkle rske atlmamasi gerekiyor. Bebegin her hftasi gelisim icin cok onemli
O kdr kalabalk ki incelemeye frsat bulamiyo. Sürümden kazaniyo belli ki. O kdr ucuz olnca insan fzla oluo haliyle fyat hep dusuk tutuyo. Kesinlkle birdaha ne giderm nede kmsye tavsye ederim. Uzak durulmasi gereken biri. Hic bseyi onemsemeyn bi doktor.