[silindi] bende de aynı şeylere düşkünlük vardı. En çok sigarada zorlandım, bıraktığım gibi de iştahım çok açıldı. Normalde de bıraksam kilo alırdım zaten diye teselli ediyorum kendimi ama normalden bi tık fazla kilo aldım. Çok şükür şekerimde çıkmadığı için içim rahat. Önce haftada bir rüyamda görüyordum, şimdi ayda bir falan görüyorum rüyamda fosur fosur sigara içiyorum sonra vicdan azabı çekiyorum. O vicdan azabını sabah da hatırladığım için hiç ağzıma sürmeyi düşünmedim. Ben ilk başlarda çok fındık, ceviz yedim bıraktığımda. Bi de bitki çayı da ıhlamur, kuşburnu içilebiliyor. Ben kahvaltıda ıhlamur içiyorum arada kahveyi de ilk başlarda ağzıma sürmüyordum şimdi haftada bir içiyorum.