Herkese merhaba ben ayın 12 sinde transfer oldum. Bugün 5.günüm. Bir tane 5.gün embriyosu transfer edildi. Dün akşamdan beri göğüslerdeki ve karındaki şişkinliğim çok fazla neden olabilir sebebini bilen var mı? Tutup tutmaması için belirti olabilir mi?