Hayat hastanesinde Nazmiye hanım’a ilk gebeliği öğrenince gitmiştim. Yaklaşımı falan çok memnun kalmıştım ama doğum yapan bir tanıdğım yok açıkçası nasıldır bilemiyorum. Ben sırf ssvd yi desteklemediği için dr değiştiriyorum. Esentepe Gönül doyran a gideceğ*im. Emre uysal da yanlış hatırlamıyorsam Esentepeden ayrılma. Bu aralar esentepeye giden çok fazla kişi duyuyorum inşallah memnun kalırım bende. Fiyatları jimer pembe maviye göre çok çok daha uygun. muaynanesi olan doktorlar genelde jimer ve pembe maviyi öneriyor. ama onlarında fiyatları çok yüksek. hakkımızda hayırlısı :)