mrvears canım korkma benim kızımda 31 haftalikken baş geliş assagi oldu icin hep baskı yapıyordu vajinama ben pat diye düşü ek zannediyordum çocuğu doktorum baş geliş assagi oldu icin baskı yapıyor bol istirahat et demişti endişelenmeyin sıkıntı yok normal bu haftalarda ileri haftalarda daha çok baskiniz olucak hayırlısıyla alın kucağınıza inş 🙂 2 gebelik geçirdiğimden biliyorum