7+6yim kizlar. Ama resmen gune uyanmak istemiyorum sadece uyurken biraz rahatim. Gun boyunca surekli bulanti bazen ilac almama ragmen kusma yasiyorum. Insan hayattan kopuyor resmen. Bir önceki hamileligimde de boyleydi ve 18.haftada falan ancak hafiflemisti. Sizlerin nasil gidiyor ayni durumda olan var mi?
Ne yapıcaz biz boyle :(