Defnederen 12 ocak [url=https://hizliresim.com/l4O02N][img]https://i.hizliresim.com/l4O02N.jpg[/img][/url] 13 ocak [url=https://hizliresim.com/ybno9f][img]https://i.hizliresim.com/ybno9f.jpg[/img][/url] 14 ocak [url=https://hizliresim.com/l7C8m2][img]https://i.hizliresim.com/l7C8m2.jpg[/img][/url] 15 ocak [url=https://hizliresim.com/Ojr644][img]https://i.hizliresim.com/Ojr644.jpg[/img][/url] 16 ocak [url=https://hizliresim.com/A8tPCS][img]https://i.hizliresim.com/A8tPCS.jpg[/img][/url] kızlar sorum şu 23 aralıkta adet oldum 30 ocakta bitti ovulasyon testi yapmaya başladım ve macun almıştım adet günüm başladı kullanmaya başladım etkilş olacağını söylediler adet günün ilk günleri öyle oluyormuş adetime 6 gün kaldı hâlen yumurtlama göremedim belki postlarımı gördünüz veya okudunuz bilmiyorum pik olmuyor sürekli bir koyuluk yumurtlama belirtileride yaşadım ama yok yani 16 ocak yumurtlama değil demi yorumlarınızı bekliyorjm kızlar şimdiden teşekkür ederşm