Ayseege6156 Elif_kaya bi kızım olsaydı adı ASYA BERİL 💛 olucaktı ama oğluşumu bekliyorum son 1 ay yusuf ayazım gelicek 😍🥰
Elif_kaya [silindi] benim de erkek olsaydı Ali Asaf olacaktı ama kızıma isim bulamıyorum 🤭 teşekkür ederim
Damlae16 Angelsmom29 yaaa benim kızımın ismi de ayda olacak benim adım Damla eşimin de Aykut bizim isimlerimizin baş harflerini birleştirdik ne de olsa ikimizin birleşiminden oldu ismi de öyle olsun istedik 😂
Lifebaby Elif_kaya benimde kızım olacak ismini Umay koyacağız Allah kısmet ederse eşim koyu ülkücü evde bütün gün Umay marşını dinliyoruz 😅
Zdk Lifebaby umay ismini ben de gördüm beğeniyorum ihtimallerimiz arasında. Ama ülkücü bir yanı olduğunu bilmiyordum
Zdk Lifebaby umay ismini ben de gördüm beğeniyorum ihtimallerimiz arasında. Ama ülkücü bir yanı olduğunu bilmiyordum
Zdk Lifebaby umay ismini ben de gördüm beğeniyorum ihtimallerimiz arasında. Ama ülkücü bir yanı olduğunu bilmiyordum
Lifebaby Zdk Zdk Orhun Yazıtları’nda çocukları koruduğuna inanılan bereket Tanrıçası demek Umay Alpaslan Türkeş’in çocuklarından birininde ismi o yüzden ülkücüler seviyor 😅