Busra3509 canım ben 29. Haftada ıdrar yolu enfeksiyonu ıcın manurol sase ve gyno lomexın kullandım atlattım ardından 32. Haftada vajınal enfeksıyon dedıler ona da vagi hex verdi 12 li fıtıl sanırım gectı akıntım yok sadece ılac gelıyo agrıda gectı sana onerım bol su tuket asla wc sonrası vs ıslak bırakma gunluk ped kullanma pamuklu ıc camasırı kullan sureklı degıstır utuleyerek gıy bıde tuvalet kagıdın parfumlu olmasın dus jelıne vs dıkkat et ben hepsını uyguladım esımle aynı wc yı dahı paylaşmıyorum sureklı domestos dokuyorum