Herkese günaydın 🙃 38 haftalığım tam iki gündür ciddi anlamda midem bulanıyor özellikle şimdi uykudan gözümü açar açmaz mide bulantısıyla uyandım başıma kadar ağrı girdi bulantıdan bir hafta kaldı doğumuma ama bu mide bulantısıyla baş edemiyorum çok kötü ne yapmam lazım normal de sezeryan olacağım 25 inde ama mide bulantısı Doğum belirtisi diye okumuştum doğru mu ?