Semametinulu Merhaba hanımlar 32 haftamdayım dünden beri karnımın üst bölgesinde sanki kramp giriyormuş gibi bi agrı var ben saga sola hareket ettikçe oluyo daha önceden yasayan varmı
annepanda Semametinulu bebeginiz dönmüsmuydu. Bu hafta kontrole gittigimde doktorum bu haftalardan sonra bebek dogum pozisyonu almak isteyebilir donebilir buda karin agrisi yapar korkmayin demisti. Yine doktorunuza danisin isterseniz ama aklima geldi.
Semametinulu busbusbus10 niye oluyor peki bi bilginiz var mı dün geceden beeri sürekli olunca korktum açıkcası