Ozsa açlık 95 tokluk 1. Saat 140 altı olması lazım.ben de sürekli ölçüyorum dr bana söylediği aralık bu şekilde.şeker yüklemesi yapılabiliyormus ben sormustum doktora hafta aralığını gecseniz de.ama siz ne olur ne olmaz diye ekmek şeker vs azaltın.şeker çıkarsa da diyetle müdahale edecekler olmazsa insülin.