Ben 30+1 haftalık 2.gebeligim şeker yüklemesi yaptırmamıştim doktorum istemişti aletleri bozuk olduğu için yaptırmamıştim doktor bebeğimin 10gun ileride olduğunu söylüyordu şekerden kaynaklanır kaynaklanmadığını öğrenemedim daha kontrole gidemedim bugün annemin şeker ölçme aletiyle ölçtüm açlık 105 çıktı şimdi şekerim yuksekmi oluyor haftamda geçti yüklemede yaparlar mı bilmiyorum anlaşılan bilmezin içindeyim benim gibi bir durum yaşayan yada bilgisi olan var mı çok tedirginim ne yapacağımı bilmiyorum bebeğimin sağlığından korkuyorum