Hasrt1 36+4olmama ragman karnım 4 aylık gibi duruyor bu durum beni çok üzüyor en son 33haftalıkken doktora gitmiştim 1kilo 971 gram dedi göbeği küçük olanlar varmı benim gibi
busbusbus10 Hasrt1 ben 🙋🏻♀️ 2250 gram ve karnım çok küçük benide çok üzüyor ama kilosu iyiyse karın büyüklüğü hiç önemli değilmiş kuzum üzülme
senaack Hasrt1 bebeğin kilosu iyiyse boşver illa herkes şişecek değil canım benimde sadece göbeğim çıktı 32 haftalığım hiç kg almadım
Bdp Hasrt1 hiç büyümedi hiç aaaa hamilemisin diyenlere dalmak istiyorum artık dalga geçiyorlar sanki 🤦🏼♀️ 31 haftalığız 1kilo 800 gr bizimki
Hasrt1 busbusbus10 bilmiyorum bazen uzaniyorum sanki birşey yok dogumada az kaldı o yüzden biraz tedirginim
Hasrt1 senaack inşallah evlatlarımızı sağlıklı sıhhatli gelisimini tamamlamış bir şekilde kucağımiza alırız inşallah
Duuyygguu Benim göbeğimde aşırı büyük değil 27. Haftada kontrole gittim bir hafta önde dedi bebek için 1 kiloyu geçmişti. Bazı kadınların küçük oluyor iç karınla alakalı sanırım.
hanibazen Bebek iyiyse hiç takılmayın hatta daha iyi. Daha rahat hareket edersiniz, çatlama ihtimaliniz azalır baya güzel yönü var 😅
Ulkuaydn @Hasrt1 muhtemelen iç karnınız büyük olduğu için o kadar çıkmamıştır göbeğiniz Bebek daha iyi hareket edebiliyormuş içerde hem daha az çatlağınız olur birçok avantajı var benimde öyle mesela 25 haftalık hamileyim kimse inanmıyor hamile olduğuma. Önemli olan bebeğinizin iyi olması zaten :)
Bdp Hasrt1 al iste bunlari toplayp bi yere kitleyeceksin ayrica karnin az cikmasi bi bakima iyi daha az catliyorsun
Sahika8989 Hasrt1 allahtan belanizimi ariyonuz allah askina kocaman gobeklerimizle yerimizden kalkamiyoz oturun allah dua edin 😂 ben cok istedim ama rabbim gene koca gobek nasip etti
Gulsenela Hasrt1 neye üzülüyorsun ya allah aşkına ben 31 deyim daha ne kadar büyücek diye fenalardayım yapmayın böyle şeyler valla okuyunca üzülüyorum 🤣
Nisanannesiii Hasrt1 karın büyüklüğü hiç iyi değil inanın 27 deyim karnım kocaman oturup kalkamıyorum sırt ağrımdan ölüyorum keşke benim karnımda küçük olsaydı diyorum bazen
Hasrt1 Nisanannesiii böyle hani hamilelikler alıyorum bol oluyo insanın göbeğinin çıkması güzel birşey gördükçe mutlu olasın geliyor