nil_-32 Sıkıntı yaşayan oldu mu hanımlar 34-35 haftada uçağa bineceğim doktorum 35 hafta son dedi ama tecrübeli olanlar yazabilir mi 🙏
Boncukbeyinannesi nil_-32 ben 35. Haftada doktor raporuyla binmistim biraz strese giriyor insan neyseki benim 1 saatlik bir uçuştu. Sonrasında araçla aldılar arka koltukta uzandım.
nil_-32 Boncukbeyinannesi benim de 2 saatlik uçuş fakat uçağa gidene kadar da bir saatlik yolum var ve uçaktan sonra da 1 saatlik yol çok mu fazla olur ki
Boncukbeyinannesi nil_-32 bir şey diyemem açıkçası belki siz o kadar etkilenmezsiniz. İmkanınız varsa uçak öncesi ve sonrası yolculuğu uzanarak yapın
Ballilokmacik Ben 33. Haftada bindim 3 saatlik ucak yolculuguydu. zaten öncesinde doktordan rapor alıyorsunuz. Şükür bi sıkıntı yaşamadım. Ayaklarınızı oturduğunuz yerde hareket ettirirseniz sismeyi onlersiniz 😊
Ballilokmacik Ayrıca ucaga gidene kadar 4 saatlik araba yolculuğu da vardı icinizi rahat tutun :) Allah korusun aksi bir durum olsa doktor izin vermez zaten 😊
nil_-32 Ballilokmacik ay rahatladım uçak öncesi yolculuk korkutuyordu benide hepsi bir doğurmam inşallah diyorum hep z😅😅☺️